loading...
یک دانلود | دنیای دانلود و نرم افزار
پیام مدیریت


برای بهتر شدن وبسایت ، لطفا نظرات خود را در رابطه با هر پست بنویسید .


آخرین ارسال های انجمن
Morteza.r بازدید : 891 چهارشنبه 10 آذر 1395 نظرات (0)



در این پست از سایت 10 پروفایل ورزشی , مخصوص طرفداران تیم منچستر یونایتد انگلیس آماده کردیم .


امیدوارم مورد پسند شما قرار بگیرد .




دانلود پروفایل ها در ادامه مطلب .



Morteza.r بازدید : 470 دوشنبه 01 آذر 1395 نظرات (0)



راه های چاق شدن


نکات مفید


غذاهای پرکالری برای افراد لاغر


میان وعده های پیشنهادی برای افزایش انرژی دریافتی در افراد لاغر


رژیم غذایی برنامه ریزی شده و منظم


برنامه ی رژیم افزایش وزن برای یک هفته شما


توصیه های روزانه در دوران رژیم


افزایش وزن و چاق شدن با گیاه بادیان


چند توصیه برای چاق شدن


برای چاق شدن کالری های دریافتیتان را بشمارید


برای چاق شدن غذا بخورید


برای چاق شدن با دوستان و افرادی که دوست دارید غذا بخورید


و





دانلود کتاب + مشخصات در ادامه مطلب .



Morteza.r بازدید : 366 جمعه 28 آبان 1395 نظرات (0)



بازی Drift Zone 2 عنوانی در سبک مسابقه ای میباشد که به تازگی توسط استودیو Awesome Industries sp. z o.o ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 14 هزار نفر امتیاز قابل قبول 3.9 از 5.0 و بیش از 5 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.


بازی Drift Zone 2 در نسخه نخست خود توانست میان کاربران اندرویدی جای خوبی را از آن خود کند که همین کار موجب شد استودیوی بازی ساز Awesome Industries sp. z o.o دست به ساخت سری دوم این بازی فوق‌العاده بزند.


در این نسخه از بازی تغییرات متفاوت رخ داده و همچنین از ماشین ها مدرن تری استفاده شده است. در بین ماشین های اسپورت و خوش اندام یکی را انتخاب کنید و پای به مسابقاتی بگذارید که آتش گرفتن لاستیک چیز غیر ممکنی نیست.


مسابقات مختلفی در هر سطح از بازی تدارک دیده شده که باید به هر نحوی که شده در آنها پیروز بیرون بیاید. رقبای شما هر کدام از یک تاکتیک متفاوت بهره می برند که باید پای به پای آنها در میدان مسابقه بروید و این اجازه را به آنها ندهید که چند متر جلوتر از شما قرار بگیرند.


مسابقات در مکان های مختلف برگزار می شوند که انجام این کار میتواند موجب شود هنگام بازی هیچ گاه احساس خستگی نکنید.


برای ماشین سواری آن هم با سرعت بالا آهنگ ها هم میتوانند بسیار تاثیر گذار باشند به همین خاطر سازنده بازی بیش از 30 آهنگ منحصر به فرد را در بازی به کار برده که در سطوح مختلف قابل استفاده هستند و حال و هوای مسابقات را متفاوت تر می کنند. گرافیک بازی نیز به صورت سه بعدی طراحی شده است که یک نقطه قوت برای بازی به حساب می آید.



Morteza.r بازدید : 572 جمعه 21 آبان 1395 نظرات (0)



Brick Inventions بازی جدیدی در سبک فکری می باشد که در سال 2016 توسط BernhardM ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Brick Inventions نام یک بازی پازلی و مبتنی بر قوانین فیزیکی است که به تازگی برای شما دوست داران بازی های فکری عرضه گردیده است. این بازی، مجموعه ای از بلاک های (آجرهای) ساده را در کنار همدیگر قرار می دهد که به سادگی می توانند در هم نابود گردند. سازه های شگفت انگیز بسازید، و در چالش های بسیار جذاب و سرگرم کننده به صورت مولتی پلیر شرکت کنید.


این بازی در حالت تک نفره، تعداد 25 مرحله پازلی گنجانده شده که هریک، چالشی منحصر به فرد را مبتنی بر قوانین فیزیکی به تصویر می کشاند. این بازی با دارا بودن حالت های مختلف بازی کردن، منابع مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که می بایست ضمن مدیریت و انبار کردن آن، به ساخت سازه های مختلف، آنلاک کردن بلاک ها و ساخت انواع ابزارها مشغول باشید.



تعداد صفحات : 14

درباره ما
وبسایت یک دانلود با هدف ارائه بهترین نرم افزار ، بازی ، کتاب و ... کار خود را در آبان ماه سال 1395 آغاز کرد . امید است با یاری خداوند و کمک شما دوستان عزیز و فهمیم به هدف خود برسیم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا در سایت عضو هستید ؟
    صفحات جداگانه
    محل تبلیغات
    کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    محل تبلیغات